iiigen

justja.. ska bara beratta vad som hander de kommande veckorna!

imorgon tanker jag nog vara hemma fran jobbet.. har massa skola att ta igen.
sen ar veckan som "vanligt" jobb till typ tva tre, hem, laga mat, sova. i princip. lite lopning med!
pa fredag ska vi till howth tror jag.. om jag minns ratt. det ar dar vi jobbar. men det ar ett rikt & fint stalle dar man kan mysa.. :) antaglige kommer jag fa paket av min bror i veckan :D :D kul!
pa lordag var det stan eller utgang, och pa sondag ska vi till howth igen och ga pa marknad och kolla pa salar!

det ar galet kallt har nu. inatt snoade det, och det har det inte gjort pa hela vintern. oturotur


idag ska vi pa stan och shoppa!!
overvikt pa planet hem.. hahah, helt omojligt att undvika eftersom jag hade det pa planet hit ocksa.
haha

saknar er gott folk.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0