en vecka kvar nu

Värst vad tiden "springer" iväg, en vecka kvar i Irland, en vecka tills jag får ta planet här ifrån, lämna landet och åka hem till mitt eget.
Helgen jag kommer hem ska bli så onormalt oslagbar, börjar med att jag får träffa en person som jag saknar otroligt mycket. Lördagen blir det partiii OCH träffa Linnea & Maja <3 och på söndagen ska jag gå på min första balträning, nice!

Veckan har förövrigt gått ganska långsamt - har jobbat mest, same shit diffrent day. Emelie och jag har sprungit och vart mycket nere vid vattnet. Vattnet är en av de få saker jag kommer sakna härifrån. Nej, klart jag kommer sakna en del saker, men eftersom vardagarna genomsyras av arbete så hinner man inte uppleva så mycket kul. I söndags var vi i Howth på marknad och kollade på sälarna, galet kul, har en massa kort därifrån så det blir kul att visa sen när vi kommer hem

Lite inside information. KILLAR igen, måste bara dra lite om frisyren här. Är det någon som minns backstreetboys? Lite det stuket har frisyrerna. Många har någon 90-tals/igelkotts frisyr som vi inte sett i Sverige på tio år och som vi hade hoppats på att aldrig få se igen. Ta mig härifrån


Imorgon ska vi till skolan och se hur det ser ut, ska bli kul faktiskt. Det är inte så många ungdomar som är i skolan på fredagar, eller, de har inga lektioner eftersom torsdagar är den officiella partydagen här, så ingen dyker upp på fredagar i vilket fall. På kvällen sen ska vi gå ut!
På lördag ska vi till Guinness bryggeriet och kolla hur man gör öl ;) och söndag ska vi ut och göra stan igen! :D nästa vecka ska vi jobba måndag-tisdag, på måndagen har vi dessutom blivit hembjudna till grannen som bjuder på middag :D och på onsdagen hade vi tjejer tänkt hitta på något mysigt ihop.

Har förresten börjat stretcha rätt bra efter träningen, BRA att jag håller nyårslöftet! Haha

Förövrigt njuter jag av livet och mår bra. Jag hatar mitt jobb.


Jag saknar er hemma! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0