vecka 9

veckan har gått fruktansvärt långsamt,
men ÄNTLIGEN så är det fredag imorgon.
har verkligen avskytt den här veckan,
först matten i onsdags som jag bara ville ge upp,
blev dock talad tillrätta. så jag har bestämt mig för att göra provet om tre veckor,
och går inte det.. då ger jag upp. MEN DET SKA GÅ!

och idag fick jag reda på att historiaäckelarbetet är helt fel och att jag gjort allting i onödan.
i hate it.

det som däremot var bra va att jag och mamma nu på eftermiddagen var på körskolan,
så nu snart får vi köra tillsammans :D
dock fanns det en nackdel eftersom jag inte hann springa idag heller,
haha, träningen har hamnat lite i lä.

shoppingsugen med. haha. får bli i helgen eller något.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0