söndag

Helgen har vart otroligt lugn, och otroligt skön.
fredagen spenderades med phille ute i tallboda :)
likaså gårdagen fast då med ett tappert försök till att laga min dator.
idag där emot har det vart lite mer fart på mig, balträning & skrivit klart engelska arbete.
ÄNTLIGEN, jag trode det aldrig skulle ta slut. pjuh.

ikväll ska jag nog gå ner mot ån och springa en vända, 
känner att jag suttit här lite för länge idag.. 
plus att det blir invigning sen dublin. haha, kanske är på tiden.

lovveckan kommer jag ha fullt upp med inlämningar till skolan,
imorgon har jag även körlektion, tisdag klippning/färgning + linnet<3, 
onsdag balträning, torsdag-off, fredag jobb, lördag jobb, söndag balträning.
jippieyey, ska försöka skriva klart fördjupningen i historian,
bokanalys i etik & livsfrågor + apu upgift var det tänkt . good luck chuck.
 
kram och puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0