inte min morgon, inte min dag

den här veckan har jag varit riktigt duktig med skolarbeten
har suttit fem timmar varje dag åtminstone,
har lyckats göra klart fyra arbeten och börja med historian.
jag har verkligen överträffat mig själv.
har umgåtts med En person på lovet, socail.
men det var iallafall precis vad jag behövde<3
du är speciell för mig.
har hunnit träna En gång.. jeey.

förövrigt vet jag inte hur livet rullar på.. dagarna går iallafall.
allting är som det brukar, men ingenting är som det var förut?
typ något sånt. orkar inte tänka längre.
blir alltid bäst om man låter bli på något sätt.

tänk OM..

längtar till vecka femton, då ska jag verkligen försöka ha lov.
åka iväg.

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0