you only have one chance to get this right

det lider mot jul. och dagarna springer förbi utan att man egentligen vet vart de tar vägen. men jag klagar inte. snart är det nytt år. det känns alltid som en nystart med nytt år. och jag tror verkligen att det kan bli ett förjävla bra år. mycket förändringar. wiho. men innan det blir nytt år är det mycket annat som ska hinnas med.. låt tiden gå fort. och låt det gå bra.

i veckan har jag haft fullt upp med både det ena & det andra. eller ja, varit på stan och besökt utelivet. maha. och just nu gör jag lite nytta på jobbet -som ni märker! dags att avnjuta den sista timman framför tvn.

OBS. jag va med marissa när hon pyntade sin kropp. jävlar vilken fin tatuering!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0