what can i ask of you?

godmorgon!
fiifan vad jag sovit dåligt.  har en massa snor i näsan som inte går att peta ut. jag som trode jag skulle slippa bli sjuk över julhelgen när jag tagit den där förbannade sprutan. men att man kunde bli förkyld hade jag inte en tanke på. så är iallafall fallet. tycker väldigt synd om mig själv. så jag startade dagen med godis och en kopp te. och nu har jag ont i tänderna också. mhmm. like it. har hunnit slå in majas paket också. ouhouh. det blev högst ofint. men det är ju innehållet som räknas? eller nåt. snart ska jag städa till mitt rum & min toalett och springa ner och leta efter vårt förråd och se om jag kan julpynta lite nu när mamma är borta. (hon är lite anti-jul).

igår kom det där samtalet vi väntat på. men beskedet va destomer oväntat. operationen skjuts upp, igen. doktorerna är oeniga, igen. visst känns det bra på något sätt. vi slipper ta itu med det nu. och du är inte högstprioriterad, vilket måste innebära att det ändå inte är så farligt. men samtidigt vore det fruktansvärt skönt att slippa oron och få det överstökat. slippa den här falska ytan. ye. idag känns det inget bra. jag vet inet hur mycket mer jag orkar. ?

kyss (1:a på listan av vidrigtfula ord).


Kommentarer
Postat av: victoria

<3

2009-12-23 @ 19:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0