How I wish there was more than there is

idag ni har jag tillåtit mig lite shopping. glassigt vaa ? tänkte hinna så mycket idag. men för mycket sömn och en klocka som tickade alltför fort resulterade i att jag bara hann umgås med sis. vi kikade runt på ikanohuset & stannade till på maxifiket för lite göttans lyxmat, french hotdog utan hotdog. like old times. med tankarna i forna tider hade jag världens äckligaste dröm inatt. fyfan. nog om det. sen åkte vi iallafall till tomtenatta där vi båda kom hem ett par leggings rikare. ohlikeilikei.

imorgon ska jag va hundvakt hos mormor och morfar. nu tydligen barnvakt med. vilken nitlott. här tänkte jag va snäll och ställa upp när de ska iväg på kalas, och vad får man tillbaka? dubbelt arbete. heja mej. min helg förövrigt? jo, på lördag jobbar jag 11.30-21.15. sen ska jag hem till stan för att chilla med min livskamrat. och när jag vaknar upp på söndag ska jag träffa Karin ! long time ago. så det börjar bli dags.. på kvällen far jag tillbaka till mina morföräldrar för lite sömn eftersom jag börjar omänskligt tidigt på måndag. (Y)


OCH varför i hela världen
har man stängt av värmen
i det här jävla hyreshuset? 
vidrigt kallt. en kopp te på det.

OCH nu kära vänner ska jag klicka mig in på TV4play och skratta lite åt/med bobbys mamma. godnatt.

I’m such a worthless being.
Ruining all we’ve got for some kind of feeling that there’s more than this


Kommentarer
Postat av: annica

en vad? en french hot dog utan hotdog, hur går det till? :O

2009-12-03 @ 23:32:03
URL: http://dwanci.blogg.se/
Postat av: Anonym

ett varmt bröd med dressing ;) skulle man kunna säga! gick det bra att jobba?

2009-12-04 @ 00:50:31
Postat av: emelie

jag saaaaaaaaaaknar dig, hoppas du far en bra helg!!

2009-12-04 @ 03:39:19
URL: http://emelieagnes.blogg.se/
Postat av: mary

Om jag är din livskamrat så har jag tyvärr fått ett entrépass på lördag :( buuuuu

JAG SAKANR DIG RÖVHÅL! <3

2009-12-04 @ 12:09:11
URL: http://bertaspaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0