julaftonsmorgon

god morgon!
trots att julstämningen & julkänslorna mer eller mindre helt uteblivit i år känns det faktikst lite mysigt just idag. vaknade på gott humör. klädde på mig det absolut juligaste (fulaste?) jag kunde hitta och begav mig kort därefter till jobbet. har åkt runt en liten sväng och önskat alla god jul. det är en perfekt morgon. vädret är perfekt. stämningen är så perfekt den kan bli, på ett 10 m2 stort kontor. efter kalleanka och julmaten ska jag bege mig till mormor och morfar för lite riktiga köttbullar och lite paket. rotade efter skor i garderoben imårse och såg att jag faktikst hade ett &annat som låg och väntade på mig :D spännande va?

GOD JUL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0