Jag har inga ord för att vi andas tänker känner


sommarturné -05

nameeeen. ett nytt inlägg. spännande. en trött tjej bakom skärmen idag! grymt trött tjej tillomed. blev en helvild lillördag igår och en ganska maffig baksmälla på det. tanken va i vanlig ordning att gå ut och ta ett glas vin (öl!), chilla lite, se lite folk, och dra sig hemåt när dagen övergår till natt. men, jag o majsan lixom fastnade på 55an när vi fick oväntat sällskap av henke, rasmus och martin. och ganska snart bestämde vi oss för o dra vidare till platens där det totalspårade. våra manliga vänner lämnade oss efter en stund, men kvällen fortsatte i samma störda tempo. (gällande alkoholkonsumtionen, vi själva va rätt lugna)..  jani. vi lallade hem runt sju tiden och mötte mamma i dörren då hon va påväg till jobbet. guud vad hon gillar våra upptåg.

idag har jag jobbat och det har gått strålande! >.<

nu ska jag se grand finale av mammas pojkar. både desse och marissa sa att det va sevärt. så det gillas. heja.

löve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0