you're just like me


.. jag är inte sjuk, fast lite blek i hyn
när dagarna gick framåt va jag kvar någon annanstans

toodilo!
sitter här och varvar ner med en kopp te, inte van vid tempot..? vaknade skapligt för att hinna med frisör & träning innan jag begav mig till jöbbet :) håret blev okej, framförallt med tanke på att jag betalade mindre än en tredjedel av det jag gjorde senast. då får man helt enkelt va nöjd. oavsett resultat. gick bra att träna & jobbet va roligt! samtalsämnena ser lite annorlunda ut när man jobbar med ungdomen. ombyte förnöjer! som jag brukar säga ;)

veckan i övrigt kommer rulla fraaam. imorgon ska jag ha mitt sista möte med oskar, om jag inte bestämer mig för att ta den där massagen iallafall? haha. aain't gonna happen. skönt att slippa hänga där mer, må jag säga. Ska leta & HITTA skor också. mååste. sen på torsdag jobbar jag igen och på fredag är det KÖ OCH LASSE ! JÄVLAR VAD NICE!! och på lördag söker jag lyckan i örebro. hjärta.  och återkommer inte försen i början av nästa vecka! ja, så ser det ut :)


yee, i did some things, but that's the old me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0