ring-A-ling


ojäklar han är alltbra vacker.

godkväll!


tillbaka i linköping. ett tråkigt och snötäckt linköping. jag hatar den här stan. förra veckan när maja begav sig hem från örebro tyckte jag att hon va lite överdrivet nere. men nu har jag full förståelse x10 ! allt den här stan medför SUGER. that's it. eller i princip allt. nu vill jag bara att mamma ska komma hem. henne saknar jag.

lassekonserten? kan ärligt säga att det inte va den bästa konserten jag varit på. han va grym. men för mig är han alltid grym, om han så bara stod på scenen och tittade ut i tre timmar. om han ville gifta sig med mig imorgon skulle jag vara gift på onsdag. läskigt att leka med tanken va? iallafall va det den mest välbehövliga konserten någonsin, att ha något att se fram emot & leva på. heltklart godkänd. vg tillomed. mitt fel att jag inte har sönderlyssnat nya skivan. ig till mig.

och i örebro har jag haft det idiotbra. har varit barnvakt, shoppat, julbakat, varit på lucia and soo on.  ni två, tre ,(fyra) är oslagbara. på tågstationen kom alexander och väntade på tåget med mig :) det va nog närmare tre år sen sist vi sågs. så det va la på tiden :D

dags o ta tag i den där träningen kanske.
HAJDO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0