can you meet me halfway


jag är såld på black eyed peas nya album THE E.N.D   såld.såld.såld. 
förutom att nöta sönder skivan har jag idag varit på arbetsförmedlingen. ska återvända dit en gång i månaden nu tydligen. trode jag gjort mitt. men icke. ÄN är vi tydligen inte klara med varann. (Y) sen ivarjefall sällsakpade jag med en kvinna som jag tycker om betydligt mycket mera! vi chillade och åt standard sallad. lööveit. och snart ska jag möta majabaja. gilla gilla gilla. vad jag tycker om er två. det ska gudarna veta.


och tala tydligt om du vet nånting
om du vet vad du vill ha

CIAO.

ps TVÅ DAGAR KVAR TILLS JAG ÅTERSER MIN KÄRLEK ! ds


Kommentarer
Postat av: mariah

You're the best i know!

2009-12-10 @ 14:00:04
URL: http://bertaspaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0