when breathing is without you



Precis kommit hem från linnéa<3 det har varit huur mysigt som helst ! pratade en jäkla massa skit och åt en jäkla massa göttigheter. men nu måste jag komma ner i varv lite om jag ska kunna sova, och framförallt vakna och vara motiverad för jobb imorgon. eller idag, hur man nu vill se på det..

Efter jobbet igår åkte jag raka vägen till de bästa äldsta personerna jag känner -mormor & morfar. såg på tv med dem och åt lite kvällsmat. jag uppskattar dem galet mycket och är sjukt glad över den relation jag har till dem ni är som den pappa jag aldrig hade. eller inte har.

Nej, nu ska jag se på film med will smith - seven pounds. eller, somna till en film.

eller.. puss och sov gott.


Kommentarer
Postat av: sara

seven pounds är skit bra!

2009-08-02 @ 13:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0