du har inte uppdaterat din lilla slyna



bilden har ingenting med dagen eller bloggen överhuvudtaget att göra. det var bara den som dök upp allra först. saknar min plutt alltid. så är det.

var på stan med marissa och tjacken på dagen. (senaste tjacken tilltalade mig med var rubriken, btw) mariah shoppade så det stod härliga till och emlan var iallafall "umgåsvänlig", så det är skönt att se att hon står på fötterna igen! själv hittade inget speciellt direkt, eller en söt liten tröja och after sun. skulle växlat pengar men fanns inga lira kvar, så vi var tvugna att beställa tills imorgon. yeye, verkligen ordna allt i sista sekunden. glömde ta upp resväskan från källaren med, så imorgon är det trots allt en hel del som ska hinnas med. känns sjukt overkligt att vi snart åker, måste jag säga. sen varjefall tog vi oss en fika och chillade&snackade skit bara, det som vi tjejer gör bäst.

nu på eftermiddagen & kvällen har jag träffat majaminmaja, jisses vad efterlängtat. känns som om det hänt så galet mycket på en vecka, samtidigt som det inte känns som om det hänt ett jäkla dugg. men det måste det gjort med tanke på att vi bara pratat och pratat i flera timmar. och det betyder så mycket för mig att du förstår. att vi förstår varann. (fast att vi har så olika värderingar?! haha. not.)


ska faktikst lägga mig nu. sleeptight
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0