livet blir bättre när man vet vart man ska

 lyckanstider


SÅDÄRJAAH, jag & empan_333 har bookat resa till turkeyy 29:e ! LOVEIT ska bli så jävla underbart. gimmmeee. 

jag är inget klanto förövrigt, jobbnyckeln är återfunnen och det var min kära systerson som var boven! tillbringade natten hos syrran, eller natten och natten, kom dit vid elva och gick upp klockan sex, så, det var inte vidare många timmars sömn jag fick uppleva. men jag blev iallafall väckt av världens sötaste trollunge. och om jag själv får barn ska jag tvinga dem att komma in när det är dags att gå upp och lägga sig bredvid mig :) maha.

har börjat komma igång med löpningen igen, ingen fysiskaktivitet kan möjligen vara mer renande för psyket. såå, ut och spring gott folk! blir inte att ja införskaffar mig ett gymkort försen jag tycker att det är för kallt för att springa. eller, så länge joggingen håller. tror jag :)

nu är jag ledig torsdag-fredag. ska sova, sova, sova och inte göra någonting annat än just sova. that's it.

puees.

?

Kommentarer
Postat av: n

vill träffa dig

2009-08-12 @ 21:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0