drop it like it's hooot


 
GRATTIS RASMUS!


såååjah, nu har jag och empan slutit oss samman och skrivit en gemensam packlista! wiiiehu. det enda som skiljde våra åt var att hon ska ha med sig penicillin och kondomer, jag tål inte penicillin och går in stenhårt för att komma hem med en könssjukdom. neeje, så illa är det inte, vi ska på en chillsemester och avhållsamhet är temat! det har vi lovat anna.

nu när vickan<3 och sebban insjuknat så hårt efter deras turkietresa blev jag lite orolig. likaså min mor som har en förmåga att stressa upp folk mer än nödvändigt. så istället för att uträtta något vettigt av denna förmiddag googlade jag på svininfluensan. jag hoppas innerligt att vi inte drabbas, men emeli har en tendens att åka på allt skit som finns. när man är bortrest iallafall. oh my lord, help her. handsprit och hosta i armen bliiire!

imorgon ska jag fixa det sista inför resan, njuuu är det verkligen nära. ska växla pengar och såntdär nödvändigt. på eftermiddagen ska jag träffa majsan. skulle ha träffat emelie en sväng, men det blev inte sååå. :(
ska vara kry imorgon med. skulle svulla chirre ikväll, meeeeen, när det precis var som godast fick jag avsmak. damnit.

jag försvann ett tag på vägen, men jag saknade dina sinnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0