it's fantastic

den där obefogade, hemska "innan-jobbet-känslan", var som vanligt helt onödig. idag har dagen gått fortare än någonsin, tror jag, och jag har haft en tookbra dag. blandannat cyklade vi till valla en sväng, där gick vi omkring och kollade på djuren, gick i affärer och tog en fika tillsammans. det var jätte trevligt och det som kändes som en halvtimma var närmare bestämt två och en halv timma. så där försvann mycket tid som annars hade kunnat vara en väldans dötid. fick lite tid över nu på kvällen tack vare att så många var bortresta, då passade jag på att städa kontoret och fixa lite med papper, välbehövligt. väldigt ambitiöst miriam, väldigt ambitiöst.

nu längtar jag ihjäl mig till att mamma ska komma, sitter här i mina blöta kläder och räknar ner minuterna. det är kallt och äckligt. men hittade precis karins tröja som hon visst råkat lämna kvar, ska sätta på mig den. någon nytta ska man väl ha av henne också, tänker jag.

när jag kommer hem ska jag kämpa mig in i duschen, sen fixa och trixa för att seenare träffa emeli & maja! ohmygod vad underbart. har lite spasm i kroppen. giiivemetonight.  men blir ganska lugn kväll för min del med tanke på att jag börjar elva imorgon igen. uhä.


en nystart, jag tänker nya tankar.
men allt det där du föll för, finns fortfarande kvar.
allting har förändrats, men jag känner likadant.

innan jag går hem ska jag skriva brev till min mailis och stänga ner allting, läsa allas bloggar.

HA EN BRA KVÄLL


Kommentarer
Postat av: .

haha mailis var det ;)

2009-08-16 @ 20:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0