I couldn't care less


mjaa, nu när skolorna drar igång kan man ju inte låta bli att sakna klassen litegranna.

jag är helt TOM på ord. jag har verkligen ingen lust att jobba idag. det är så svårt att uppskatta jobbet såhär timmarna innan man ska dra igång. men sen vet jag att dagen (antagligen) kommer rulla på hyffsat ivarjefall. tror vi ska till valla och spela minigolf idag, då kommer jag stå som självklar vinnare. och det är ju alltid kul! och imorgon ska vi se på ronja rövardotter. wiiehu. men så har det en tendens att aldrig bli som man planerat, så det återstår att se.

hade assvårt att somna inatt och vaknade alldeles för tidigt nu på morgonen. tänkte gå till jobbet så får mamma hämta mig ikväll innan hon hämtar upp lowbert. åh, lowbert.

det känns som om jag gjort något dumt i kroppen och måste be om ursäkt för något. har drömt så dumma saker. det var nog för att emeli härom natten drömde att jag var dum, så var jag tvungen att drömma det själv med, fast på en helt annan nivå.


två veckor kvar tills vi beger oss. niice ska det bli!

ska borsta tänderna och fräscha till mig. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0