när hösten kommer och tiden gått för fort

           
saknar tallboda på sitt vis

igår var inte alls någon bra kväll ute, det känns som om det hände mer skit än bra saker. det var jäkligt trevligt i omgångar, men inte mer än så. folk var i allmänhet jävligt nere, fick jag känslan av.

idag åkte jag med mamma, challe (och mats) till berg. så skönt att andas lite lantluft, haha. ska inte sola mer nu, mina ärr i ansiktet blir så jäkla framträdande, har inte tänkt på det innan, så vet inte om det har blivit värre nu på senare dagar.. ? att sola för mycket är ju aldrig bra oavsett, men så tänkter man ju inte försen man får men för det. har bränt mig lite med. ajaj.


åh, vad jag tycker det är tråkigt att semestrarna börjar ta slut, hela den kommande veckan ska jag bara jobba med inkörda, vilket inte alls känns lika roligt som att jobba med mina vikarier. de senaste veckorna har mest inneburit sex- , relationer- och killenpåjobbet-snack, men nu övergår det till barnbarnsprat igen, oouh, i like it. i vilket fall tog jag mig i kragen igår och ringde om min förlorade nyckel. tack och lov är personalen den absolut bästa som finns i hela världen och jag känner mig inte alls sådär jätte skyldig! så imorgon blir det snack med chefen och se hur allting löser sig. spännande.

vet inte hur jag gör med norge, känns inte som det finns så mycket mer att få ut av linköping just nu.. behöver lite förnyelse. men samtidigt är den en jävla separationsångest, och jag vill inte stressa fram något som i slutändan kan bli fel. men hur fel kan det bli ? jaa, det är jävligt mycket framotillbaka. tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen.

när allting känns på rutin och redan gjort.

Kommentarer
Postat av: Julia

Kom till Oslo Miriam!!!! De behøvs fler svenskar hit, och bara man komme hit så finns de en hel del job på typ barnahagar och sånt! ;) / Julia (op3b)

2009-08-09 @ 17:49:35
URL: http://mittaupairlivinorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0