nu går passionen och blir allvarsam

fyfan vad min blogg gått och blivit torr & tråkig. händer inte ett jävla dugg. eller vad säger ni? 

var ute i onsdags, vilket var sjukt nice bortsett från "efterfesten". den näst lustigaste jag varit på i hela mitt liv. mahaha. hade askul med giiirlsen. så ringde de från jobbet och sa att jag inte behövde jobba igår, så det var skönt att inte ha den lilla oroskänslan i kroppen. igår vaknade jag upp hos slemeli, gick hem, träffade määryh & solade, och på kvällen åkte jag till skänninge med challe! hahaha. inte världsroligt direkt, köpte på mig sånna där skumchokladbollar. mumma.

IMÅRRN ska jag åka med mifamilja och bada i berg! på kvällen ska jag göra mig iordning med vickan, och sen dra till mariah på party och ladda för utgång! WIE.

fyfan, färgade ögonbrynen och glömde färgen, ser numer ut som ett riiiktigt freak! FAN

LOOK I'M AS HIGH AS THE SUN 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0