my dream is to fly over the rainbow so high

joorå, nu börjar nervositeten verkligen märkas. springer runt och fixar och trixar, har kollat alla skåp minst femhundra gånger för att garantera att jag inte missat något. men tack och lov var det inte jätte svårt att somna igårkväll ivarjefall! så känner mig utvilad och fit for fight. en kvart kvar innan jag och mamma ska till resecentrum, nu är verkligen allting fixat. ska bara sätta på mig ett par strumpor och en kofta :) läsa igenom allas bloggar en snabbis med. måste jag.

FYFAN så underbart vi ska ha det! fint hotell och en fin vän. fina turkar. sol, bad och partyyyy. all in.


SES OM EN VECKA. jag älskar er <3


Kommentarer
Postat av: annica

ta det lugnt nu, så tar vi en fika när du är hemma:D

2009-08-30 @ 11:07:01
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0