Let him know that you know best



ALANYA -08 snaaart dax för NOLLNIE ! wihu
fyfan vad sjukt att vi åker om bara en vecka och några dagar. ska bli så jävla gött med lite solljus. har redan vinterblek hy, så lite sol kommer göra mig gott ! emeli och jag ska ha svinkul. yeeeees.

trots att jag sovit mer eller mindre hela dagen så är jag sjukt trött. jobbet var inte överansträngande direkt, lite onödigt tjaffs som vanligt, eftersom det alltid är någon som inte lyssnar på vad jag säger. maha. har lite ont i mitt huvud nu, ska dricka te och lägga mig. planen var egentligen att duscha, men tovan får jag inte ut ur håret på egen hand, så mamma ska hjälpa mig imårrn.

nu ska jag plocka iordning rummet. ser förskräckligt ut. när jag vaknar imorgon ska jag gå runt ån och sen hem till majsan, och äta frukost med henne. sen ska vi steka i solen innan jag återigen beger mig till jobbet. men imorgon jobbar jag iallafall med karin! woooohuuu. finally.


Cause after all you do know best.

Kommentarer
Postat av: b

sexy i will miss you(A)

2009-08-21 @ 12:29:37
Postat av: n

tänker på dig, var ett tag sen jag hörde ngt från dig.Puss

2009-08-23 @ 00:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0