jag skulle gjort så annorlunda

ja, stackars mig. kan inte somna. kände mig trött förut, och låg och vred mig i sängen, lyckades somna till paradise hotel efter mycket om och men, men vaknade strax därefter till ett jävla fylle sms. ja, annars brukar jag kunna somna om, men just ikväll hade jag så himla mycket att tänka på, och det hade varit så himla skönt att bara kunna somna ifrån det. men icke sa nicke. när man väl börjar tänka i fel banor är det svårt att tänka om, typiskt tjejproblem kan jag tro, och jag önskar att det fanns en väg att ta sig ur det där tänket illa kvikt. var länge sen jag tänkte. eftersom jag inte kunde somna om så bestämde jag mig för att lyssna på lasse och tänkte bara göra en blixtvisit på facebook - läste någon jävla kommentar som jag började störa ihjäl mig på, något jag annars sagt att jag skulle bli glad över. men inte just ikväll. inte just den hääär kvällen. fanmig. fandig. så nu är jag pigg. har laddat upp bilder från irland ( :S ) och lyssnar såklart på  lars. måste köpa biljett till tioende december, är dom slut när jag kommer hem skjuter jag mig själv. verkligen en klar överdrift, men jag skulle bli väldigt ledsen. och nu har mitt nattsällskap lämnat msn. bläbläblä. det är fan inte häsosamt.

för jag älskar när du visar att du vet att du har rätt.
och rätar på din rygg, det är den rakaste jag sett.

och är det så att din väg ändå går precis intill,
så kan vi bara hjälpas åt att komma dit vi vill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0