I can't remember where or when or how


 äkta vänskap.

är det inte lustigt att det alltid vätskar sig lite extra mycket i munnen just när man ska till tandläkaren?  antagligen beror det väl på att jag annars sväljer utan att tänka på det, men när man sitter där i väntrumet finns det inte så mycket annat att tänka på än just tänderna och munnen. aja, jag har iallafall varit hos tandläkaren precis, det gick bra!

nu ska jag snart hoppa in i duschen, min lillebror sa att jag luktade äckligt förut när jag stod och klängde på honom. och om han säger det, så är det nog faktikst bäst att ta sig en dusch. vid sex sen ska jag träffa emeli, ska gå  och kolla på handboll, vet inte om kanske dejan också skulle vara där och heja fram sitt lag nu när han inte får spela själv. (Y) sen ska jag och emeli in till stan och träffa märyh, ta en fikaa eller äta. möms.

träffade min grandmother förut, fixade litegranna och köpte solkräm till turkey. känns som om det börjar närma sig ännu mera. tolv dagar kvar! wiihue



nejmen . nu måste jag duscha om jag ska hinna. pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0