come out, come out, wherever you are.

 
precis hemkomna från alanya förra året! <3
ett milt provsmak på körkortsbilden, [email protected]

tjahopp tjahopp. leker kurragömma med mobilen igen, fruktansvärt vad den är bra på att tappa bort sig. eller mer korrekt, försvinna. jag känner mig handikapad utan min käraste ägodel. batteriet har dött ut också, vilket gör leken ännu mer spännande. wii

har tillbringat kvällen med världens finaste victoria. gör mer för mänskligheten än prinsessan V herself. vi har myst och ätit en himla massa godbitar. hon packade inför turkiet, som hon åker till på fredag, och jag hejade på lite i bakgrunden. sen tjatade emma, vickans lillasyster, på att vi skulle hänga en stund med henne, så då satte vi oss framför tvn och tittade på lite gossipgirl och käkade godis,  möms. kvällen får fem av fem toast, med ett litet minus för emmas outhärliga illaluktande! <3

idag kände jag att jag fick unna mig lite, kanske rentav lägga av med träningen, en kille  sa nämligen att jag hade snygga ben! visserligen hade han downsyndrom, men en komplimang är alltid en komplimang, oavsett, och just denna bör tas på största allvar.  >.< wii igen

så vad säger man till livet när man inte orkar mer?

 sleeptight honeypie

Kommentarer
Postat av: emma

SVETTMIRIAM!

2009-08-15 @ 11:00:37
URL: http://emmaasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0