BRING IT ON BITCHES



ÅHH, att jag är sånt jävla klantarsel. har inte hittat nycklarna till jobbet ÄN. och antagligen är det så att jag tappat dem någon annanstans, men jag är såå frustrerad. hur kommer det sig? mitt lilla slarviga as.

ivilketfall var det sjukt bra att jag följde med tjejerna till stafsäter över natten. har mått sjukt dåligt den senaste veckan och har saknat utomstående att prata med. när jag träffade maja i måndags blev det som att släppa en stor sten, eller nästan en bomb faktiskt. och efter igår känns det faktikst ännu lättare. så, bort med det gamla och in med det nya! hade det sjukt bra som sagt, badade, grillade, spelade spel och myste. heelt perfekt. jag är så tacksam för mina vänner <3 så fort de behagar att skicka bilder så ska jag lägga ut litegrann, tänkte jag!

IKVÄLL BLIR DET RÖJ. nu ska jag kolla till maten, sen äta, sen ner till stan och inhandla dryyck, sen löpa ett varv om det hinns med.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0