vi testar nya vägar

Nu skiner morgonsolen in,
vackrare nu än någonsin !


det är helt otroligt hur vädret kan påverka människan. nu när solen engtligen hittat tillbaka till vår lilla stad efter en vilsen vecka, känns det som om lyckan återvänder till livet. sinnessjukt (?), men sant! idag har jag kännt mig pigg, glad och utvilad. gee mig mer sånthär.

imorse vaknade jag lite tidigare för att hinna med en springtur innan skolan, var lite seg men jag lyckades haka på en man i 50års-kris så det gick anska snabbt ändå! använde mina nya skor också. inga skavsår än iallafall så de får godkänt! fina är dom ivarjefall. sen till skolan för historia-, relegion-, etik- och idrottslektion :) hade styrketest idag och förbättrade mig på alla delar (Y) , ganska mycket på vissa tillochmed. efter det hade vi lite bollekar , osen sprang jag hem och mötte upp mamma som skjutsade mig till jobbet! för första gången på mycket länge var jag sugen på att jobba. eftermiddagen har gått väldigt snabbt, inga motgångar direkt förutom strömavbrott ; )

nu sitter jag här i min ensamhet, hade räknat med att lillebror skulle vara hemma. men han hade åkt till saga. så. lonely night. men jag klagar inte. han umgås mest med sitt dataspel iallafall.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0