what goes around, comes around


som en bieffekt av min förkylning har jag sovit sämst i natt.
har hostat slem som en man och känt mig lagom fräsch.
somnade om vid fem och vaknade inte försen halv tio,
vilket iochförsig var ganska så skönt. men det blir tufft att gå upp imorrn.

efter att jag vaknat begav jag mig hem till min syster och vi gick ut
på en låångpromenad tillsammans med rebecca.
ska nämligen försöka bli lite mer aktiv från och med idag,
hade jag tänkt. får se hur det går med det den här gången..
svängde förbi affären på hemvägen för att köpa grejer till smoothie.
och när jag var påväg hem stannade en man mig och försökte ta min påse :|
vad ledsen jag hade blivit då.

när jag kom hem fixade jag iordning min smoothie, men jag är sämst på att
uppskatta så det hade räckt till en hel armé tror jag.
sen övningskörde jag med mammut och nu har jag börjat på etikuppgiften, jippieeee

min mobil är fuktskadad igen btw.

Du kan sakna en förklaring på,
varför något har gått, som det har,
men det är inte säkert, att det finns ett så enkelt svar.


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0