det är så det är.

studentskiva

precis som jag anat och hoppats på, har den hemska magkänslan från tidigare dagar lagt sig något nu. jag vet att jag inte ska låta tiden fortsätta gå utan att reda ut saker, det är lika bra att ta itu med det som händer på en gång, det är bäst för oss båda. jag vet att jag inte alltid är den klokaste, inte alltid den som tänker efter innan jag talar eller handlar, men jag ska skärpa mig. det är vår, det är student, det är ett nytt liv. jag har alla förutsättningar i världen till att lyckas.

dagen i sin helhet har varit mycket bra. sprang med emelie på morgonen och satan vad jag saknar att ha en springkamrat. senare fick jag försvara mitt arbete på historian och det gick mycket bättre än väntat. som de flesta vet har jag varit väldigt missnöjd och orolig över dethär. det hörde verkligen inte till något av mina bättre arbeten, inte ens topp tio. men vad det gäller responsen från läraren måste jag säga att jag känner mig otroligt glad! att få höra de orden av honom är stort!

efter den korta skoldagen begav jag mig till stan, skulle göra ett par bankärenden.. men jag inhandlade skor, ett armband och hårspray istället. jag vet inte hur jag skulle överleva utan got 2 be. antagligen ganska bra fast med ganska tråkigt och livlöst hår. ivarjefall, begav jag mig till körskolan efter shoppingen tillsammans med hannes, vi gjorde lite testprov och gick på en teorilektion! jag pratade med min körskolelärare efter teorin och hon sa att vi nästnästa gång ska göra låtsasuppkörning!! trode inte det var så "nära" :D  :D lyyycka.

nu på eftermiddagen har jag inte pluggat, som jag borde gjort. matteprov nästa vecka, religionsprov på torsdag, historialäxa till torsdag, svenska bok utläst & analyserad till nästa vecka.. osvosvosv. haha, det tar aldrig slut. istället har jag fördrivit tiden med gossipgirl och one tree hill, fyfan vad jag älskar oth, eller chad michael murray.

långt, meningslöst, men skönt att prata av sig lite. : )

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0