sleep is for the weak

saaatan vilken lång dag!
är förvånad över att jag inte däckat i min säng än.

vaknade tidigt och hade körlektion 7.30 - 8.50 ,
gick okej, lite småtöntiga anmärkningar.
sen gick jag vidare till skolan för religionsprov,
var fruktansvärt förberedd och pepp för det (?)
men tror iallafall det gick helt okej!!

efter det hade vi historia lektion, fick bland annat tillbaka provet.
jag som var 99% på ig lovade att jag skulle springa tre mil i helgen
om jag fick godkänt. så fick jag godkänt :| eller egentligen inte, men
eftersom jag är så ambitiös förövrigt så var jag värd det helt enkelt ;)
så, det räknas som ett ig kan man väl säga. så ingen långdistans löpning.

sen hade vi kortkort lunch för att vi skulle till kyrkan på em,
det var väldigt mysigt. jag längtar så mycket efter att bli gammal
hahahah. jag ska bli gullig då har jag tänkt. lyssnade på någon
väldigt bra kantor, tydligen, som spelade orgel. mycket lugnande
för kropp och själ... :)

SEN hade vi idrott, simning. wiiihue. hade inte tänkt vara med
eftersom jag drabbats av äckelförkylning, men så orkade jag
inte missa det eftersom jag älskar att simma. så det blev ett
par längder och lite livräddning och annat smått och gott.

på kvällen nu har jag varit hemma hos maja tillsammans med henne och emelie!
vi köpte pizza och hyrde film. verkligen sevärt!  HAHA, looosers som valde film.
som vanligt slumrade jag till en stund, men vad vore en fredagskväll utan lite sömn
i majsans säng?  ahh , värd kväll.

snä[email protected]
nu när jag kom hem så kom en man förbi och frågade några ungdomar om dem
kunde låna ut sin telefon till honom.. men det kunde dem inte, så råkade jag höra det
och hade inte hjärta nog att inte låna ut min egen. vet själv hur orolig min mor varit
när jag kommit hem försent. han hade nämligen "tappat bort" sin dotter. stackarn.
haha, sen följde han med hem hit för att kolla på internet, det var väl ett steg för långt
kanske. meen. det gick bra och jag lever! men han hittade henne inte, buääh.

käre gode gud, gör mig frisk från denna onda förkylning.

PUSSS och godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0