you'll be comin' down

imorse kände jag mig inte alls pepp på skola och framförallt inte idrottsprov. vet inte vad som hänt med mig det senaste halvåret, eller, vet, det vet jag. jag vill att det ska fungera, men det gör det i helvete mig inte. varför motivationen inte kommer fram ens när jag tvingar den känns sorgligt. jag tycker verkligen om skolan men hatar allting som medföljer, eller läxor och prov. känner mig så otroligt äckligt jävla trög när inte ett enda dugg fastnar i huvudet hur mycket jag än läser om och läser om. men jag antar att det käns såhär att vara skoltrött? ellernåt. tror det blir bra efter studenten att bara vara ledig ett tag och ta allting som det kommer, även om det är väldigt läskigt så känns det som jag måste bli sugen på skolan igen för att klara av fem år till. men vad gör man efter studenten ? näj, inte tänka tanken innan sängdags. men jag gjorde provet, mycket svammel och utfyllnadsord om ingenting. kanske att det går att skrapa ihop ett g, det återstår att se. har haft sånt otroligt flyt senaste tiden så vi hoppas på medvind även denna gång.

på lunchen sen blev det något väldigt mycket bättre ! istället för att åka till peace and love vecka 26 åker vi antagligen utomlands ! FAN, vad underbart. det ska jag leva på! och efter lunchen slutade skolan och jag kunde gå en promenad med vickan i solen, solen och du är underbara och tillsammans blir ni oslagbara ;) väldigt mysigt.

bjuden på studentskiva till nästa helg,  håller tummarna för att tjejerna vill följa med. kan nog bli kul :D ska ta ett snack med dem imorgon :D

such a lonely day, and it's mine.
It's a day that I'm glad I survived.


sleeptight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0