had enough

                                                           
I do mean
you are the cutest boy I´ve ever seen
and you´ve got that something
something that I want,
something that I need,
a dirty little young girls dream

miss li<3

vaknade med fruktansvärt bra humör,
solen tittade in i en liten lucka mellan
gardinerna och vem skulle vara mer
välkommen på morgonen än just den?

jag och vickan vakna på msn typ,
energispridaren herself. :D
och idag ska jag umgås med just henne,
emelie och maja!  nicee

plockade iordning på mitt rum häromdagen,
och idag ser det lika jävla illa ut.
så innan jag ger mig ut för en löprunda ska
jag faktikst plocka iordning lite hade jag tänkt :)


i'm sorry for everything i put you throught!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0