not fair

helgen har varit underbar och det känns som om jag äntligen fått lite tid till att andas och ta igen mig! dock är jag inte alls pepp på morgondagen utan hade önskat att det fanns plats för fler sånna här dagar. igår somnade jag tidigt och imorse vaknade jag sent, himla massa sömn inatt med andra ord. gick in till stan med mamma för att sola, har provat på ett sånt där stå-solarie och det fungerade mycket bra! hoppas inte resten av solarna hör min vackra stämma när jag drar i bara.. :) sen var det dags för balträning, mycket nytt idag men det kändes ändå som om det gick okej för oss, min partner har stenkoll så jag litar på honom till tusen procent vad det gäller dansen. 

Efter balträningen blev det äntligen av att träffa malin, vi har pratat om det i cirka två-tre år nu, så det var väl på tiden kan man tycka :) vi (malin jag och mia) tog en promenix till ikanohuset för att byta storlek på ett par skor, sen promenerade vi tillbaka hem.blev mycket prat och jag kände mig helt torr i halsen när jag lämnat av dem i gotte, kanske pratade liiite för mycket. haha. men det var sjukt trevligt och jag hoppas vi tar tag i att ses lite oftare nu!

lite plugg osen till majsan och snacka lite skit och hämta grejer. mummmssss.

peppar för tennis imorgon. satan vad jag ska äga.

godnatt min vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0