stop crying your heart out

heelå .
vilken härlig dag det varit ! vad man önskar att blåsten försvann bara så det kunde blivit en ashälig dag. jobbade idag, ett kortis pass mellan 9-12, var duktig och gick tillofrån arbetet :D det var en lugn dag, lagade mat & städade. och för första gången i mitt liv (bortsett från pastakokning) så lyckades jag med maten ! vad det smakade är en annan femma, men det såg normalt ut iallafall -ugnspankaka is the shit. sen gick jag och philip till matteverkstaden på eftermiddagen, lämnade en uppgift till micke så nu har vi båda spikat VG på förra kapitlet ! GREAT. fan vad stolt jag är över oss. nu ska vi bara kunna loigartimer som flytande vatten till nästa vecka : ) var på stan idag med, kollade håret till balen och jag tror verkligen det kommer bli superbra ! tjejen på studio 22 var super trevlig och jag tror vi förstår varandra. ska dit på återbesök på måndag och så ska vi prata lite mer :) ska se om de hinner sminka med, blir lite smidigare än att gå till face :)

imorgon har jag religionprov, trode jag skulle få sovmorgon -men icke! har prov 8.10-9.10 och efter det håltimme till 13.40 ! så då blir det hem och springa en vända och duscha och fixa mig. tänker gå som ett spöke till skolan på morgonen. sniiiggt. på kvällen ska jag på grillning hos majsan, supertrevligt och kul att se hur de bor !! hoppas på att få se en brand. haha, minns när vi va små och omogna , kan ha varit 6-7år sen, så ringde vi till brandkåren på valborg och berättade att det brann i en av tallboda skogarna. vilket visserligen var sant, men ivarjefall.

är så ledsen för resan med tjejerna inte blir av. ska försöka lura med en eller några utav dem i höst eller vecka 22-23 ! gee mig sommar och sol.

pussamig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0