what time is it

härliga dag! vaknade hundra gånger inatt av nervositet för dagens svenskatal, vilket var väldigt onödigt då det gick precis som väntat -åt helvete. gick till skolan vid åtta, började egentligen halv tio men var tvungen att förbereda mig mentalt. vid halv tio sen hade jag mattelektion som innehöll logaritmer, me like! efter det var det dags för mitt välförberedda tal ! efter denna hårda morgon var egentligen min skoldag slut, men stannade kvar till 16.30 för att skriva på rapporten (Y)   sen började balträningen vid 17, gick väldigt bra idag : D  det känns som om vi inte är helt chanslösa!!  han är duktig!

för tillfället sitter jag hemma hos maja! vi ska snart vara ambitiösa och plugga litegrannaa :) jag är fit for fight, men hon vill spana klart hunkarna på facebook innan vi drar igåg på allvar. lite ny energi så att säga!

NU SKA JAG GÅÅ !

ska somna här inatt, så sov gott, för det ska jag : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0