väldiga värld

god morgon gott folk !

stannade hemma idag för att ta igen lite plugg. har redan börjat och har den där känslan i kroppen om att det kommer gå ganska så bra idag, har i och för sig inget annat val eftersom allting ska vara klart tills imorgon. har redan sökt lite fakta och hittat vilken artikel jag ska relatera till i mitt svenska tal. jag hade tänkt prata om lärarens påverkan på eleverna och om hur lärare är mycket mer än just bara en lärare. det kommer nog bli bra när det är klart ! sen är det bara det där med att prata... inte min starka sida, men det går om jag bara intalar mig själv att det ska gå ! nu sitter jag och väntar på att mamma ska städa klart så jag kan dra igång på allvar. klarar inte av alla de där små ljuden utan jag trivs bäst att plugga i ensamhet när det är helt helt tyst. som tidsfördriv har jag målat mina naglar och skriver lite här för att få det att torka in så jag kan måla på det andra lagret.. haha.

senare idag ska jag, emelie, maja och vickan gå in till stan och kolla resa ! yeey.

igår hände det något väldigt skoj ! min balklänning hade anlänt! mindre skoj är att jag gått upp i vikt de senaste tre månaderna så vi nu måste lägga till extra tyg för att få den att passa, bra kämpat miriam (Y) ! efter det håra beskedet åkte jag hem till emeli för en promenad i rydskogen, duktiga vi.

btw, saknar linneaa ashell.

NU ÄR DET DAGS FÖR PLUGG. jaaaa :D

PUSSEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0