I brought home that flag.

BÄST MED DAGEN: mamma lovade att göra köttbullar varje månad till mig när jag flyttat :D
NÄST BÄSTA MED DAGEN: RESA BOKAD MED TJEJERNA TILL CYPERN 22/6

förstår att många reagerar på agia napa och jag har samma förutfattade mening som ni. men jag (vi) åker inte dit för att sexa och supa sönder oss, bara ha en trevlig stund så att säga ; ) det är kanske det sista vi alla fem kommer göra tillsammans innan alla drar åt olika håll, och jag är asglad att det blir av, för all tid med er är betydelsefull för mig ! och vi kommer röja och ha askul, precis som alltid, vare sig vi är i sverige, på kreta eller i cypern.  heeelllyeah.

hannes har inspirerat mig till att ta tag med körkortsteorin och min mamma älskar honom för det. en ny räkning kom idag, tio lektioner till köpta, tur att jag är så tät. med tanke på tät är det  glamourtema på skivan på lördag, känns verkligen som min stil måste jag säga! ska bli askul iallafall och jag ser fram mot det!

justja, jag ljög om klänningen. men alla borde sett emelis reaktion när jag berättade, ett asgarv fick jag -ingen sympati. hahah. men den passade perfekt, kom på att det inte var något kul när folk kanske faktikst råkar ut för det på riktigt. så, jag ber om ursäkt. >.<

imorgon ska jag hålla i svenskatal, be för mig ikväll innan ni somnar.

godnattpuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0