gårdagens kärlek

afterskipartyt var jäkligt lyckat för min del !
stressade hem från mjärdevi vid halv åtta-åtta,
tog en dusch, sen kom majros och vikkkaan hit,
jag gjorde mig iordning och dom ? ja, lyssnade på musik.

sen bar det av till mariahs syster, där befann sig sex tjejer och en man.
höööh. emelie fick äran att fixa till mitt hår, världsklass blev det!
vad som hände med min kropp är fortfarande ett mysterium, fjorton.
så satt vi där en stund, pratade och spelade spel, bibeln någonting, det var rouligt.
sen tittade även mariahs man och en vän till honom förbi en sväng innan
vi drog oss ner mot platå. där var det rööj och eftersom vi var med
 VIPungarna fick vi gå före i den otroligt långa kön.  LYX.

haha. nej, men det var en lagomkväll och jag träffade en massa folk som jag inte sett
på evigheter. så det var väldigt väldigt kul ! OCH LINNNEEEAAA ouwh.

bilder kommer på facebook så småning om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0