troublemaker

gårdagen was kind of perfect.

det var jätte kul och trevligt på förfesten!
åkte ut till ljungsbro för att fira terese, jonna & linnet.
när hela sällskapet på 25tjejer kommit öppnades paket innan det var dags för mat
och en otrooligt vacker bordsplacering! (med (asfula) bilder på var och en)

efter maten var det dags för lite lekar,  mitt lag taggade på och vi var väldigt nära
att vinna, men fick en välförtjänt andra plats!

sen var det dgs för dans och jag har aldrig, vilket alltid är kul med nytt folk.
efter en stund började många sega ur och jag blandannat höll på att somna, typ.

MEN DÅ, började det dunkas ice ice baby i högtalarna och fyra grabbar kommer in
och alla tjejer blir helt extas och vaknar till liv.  haha, jävligt kul påhitt !
duuktiga och uppskattade var dom :D




sen bar det av till platå där draget var lite i sin frånvaro.
nej, inte alls mycket folk men det var trevligt ändå :)
men mycket roligare på förfesten, som alltid.
åkte hem tidigt och taxiresan blev dyr eftersom
jag inte kunde bestämma vart jag skulle.
haha, värd kväll iallafall !

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0