solen i ögonen

precis som man säger att ingenting varar förevigt, varade inte heller den där onda känslan i min kropp vidare länge. hela situationen är sjuk men jag tänker skatta åt det istället för att gråta, för vilket jag än bestämmer mig för att göra så kan jag inte förändra någonting eller göra någon skillnad. och då måste jag ju säga att ett gott skratt känns något lättare, och det ska ju förlänga livet. så jag skrattar på! lyckan från mina vänner övervinner allting just nu, ni är så himla bra!

igår var jag ute i tallboda, kvällen kunde inte varit bättre under några som helst omständigheter. bjöds på god mat och såg solen i ögonen. minnerna från den kvällen ger mig lyckorus, och du får mig att må bra.

idag har jag varit förbaskat ambitiös. vaknade tidigt, tänkte springa, tanken var god, men det blåste så jäkla mycket så jag ångrade mig ganska snart. får ta det imorgon eller något. sen åkte jag ner till stan och inhandlade två par nya skor :D tjuwsigt. när jag kom hem satte jag mig direkt med plugg, har lyckats göra klart etik & livsfrågeuppgiften, nästa veckas historia läxa samt börja på sammanfattningen av rapporten! har även plockat undan på mitt rum, bytt lakan och damsugat. WOOUHE

ikväll ska jag vara själv, duscha, se en film och mysa i soffan. är ensam hemma och jag behöver rå om mig själv lite.

<3 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0