shiny

GALET vad seg jag är i kroppen och knoppen. känner att de sex timmars sömn jag fick inatt hade behövt utökas med fyra till. sitter för tillfället i skolbiblioteket -har håltimme fram till 13.40! har skrivit klart religionen och ska läsa igenom rapporten för sista gången i mitt liv och göra en framsida  tillsammans med maja. I väntan på henne får jag rygg- och nackmassage av sunee, väldigt snäll och trevlig kille det där, måste jag säga!

ikväll är första gången den här veckan som jag inte ska plugga ett endaste dugg. det känns som en befrielse. härligt väder är det också så antagligen blir det att springa ett varv och/eller gå en promenad innan det är dags att krypa ner. SKA somna tidigt!


nu kom maja :) pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0