rise against

gick hem något tidigare från skolan idag, kände att jag skulle få mer gjort hemma -vilket jag hittills inte fått. hade två timmar sex&samlevnad inplanerat på eftermiddagen, kände mig ganska lärd på den fronten så tänkte att det var bättre att engagera mig i något annat viktigt skolarbete. nejvars, men det känns som något man kanske skulle haft i åttan när allt sånt var lite mer spännande. idag har jag tänkt skriva på projektet och svenska talet. känns inte alls kul att jobba med något utav det men det är sådant som jag behöver göra. sen har jag ett gossipgirl och ett one tree hill avsnitt att arbeta mig igenom fram mot kvällen :D

imorgon ska vi antagligen boka resaaa, frågan är bara vart vi ska åka, hur mycket det får kosta, och vilken dag vi ska åka på. seeen så är vi så gott som iväg !

kramopussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0