om det fanns plats för lite värdighet

härligaväder som ska hålla i sig ett par dagar till, LYCKA.
satte mig på balkongen och åt frukost imorse, underbara sommarkänslor.
dagen ska tillbringas framför skolböcker var det tänkt iallafall,
en löptur och promenad med sis. sen en massa TV :D

gårdagen var lyckad ! har haft en jäkla tur med utgångarna den senaste.
även om förfesterna alltid varit roligare har jag ändå haft kul ute :)
maja, jag och emeli träffades hemma hos vickan på eftermiddagen,
maja och jag bjöds på maaat som var asgod. sen började tanterna pimpla vin  
innan vi begav oss till strangdatan för bowling!
väl där så träffade vi även grabbarna som var ute och förfestade och firade eric.
det var väldigt kul förutom att vi fick sällskap av några 30åringar som hittade på en
massa stories. de tyckte jag skulle skippa undersköterskeyrket och utbilda mig till frisör.
vi tackar för de vidgade mina vyer. haha.

maja vann bowlingen, jag kom tvåa! :D
och när gubbarna dragit var det väldigt trevligt iallafall,
när en timma gått begav vi oss in till stan och platens :)
till en början var det väldigt lite folk, men sen rullade det in en hel del
och om jag bara varit lite piggare hade det verkligen varit svinkul!
dansade lite och satt och pratade :) oh, härliga människor.
drog mig hemåt tidigt och somnade väldigt snabbt. BRA kväll.

morgonen har varit bäst & värst.
pratade med mamma, om allt.
det ena tynger, det andra är en lättnad.
vill vara fem och inte veta att livet innehåller problem.
men det löser sig alltid, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0