give me moore

humöret har hållt i sig hela dagen och jag känner mig så jävla pepp!
har varit en tokbra dag med tjejerna. Vi filade lite på projektarbetet och
visst att det är svårt men det har verkligen gått framåt idag :)
köpte sallad från mokka idag igen, rekomenderas starkt. absolut stans godaste.
sen tjejsnackade vi lite innan vi satte igång med allvaret.

har tillbringat lite tid nu på eftermiddagen med min lillebror och hans flickvän.
han är inte så tokig som jag trott under de senaste sjutton åren.
jag önskar att man kunde uppleva den där kärkänslan utan att vara just kär.
de ser så himla lyckliga ut och min bror har verkligen fått ny energi till livet
sen han träffade henne ! så himla glad för hans och deras skull.
jag får helt enkelt nöja mig med att leva lite på deras lycka och
glädjas åt mina underbara vänner istället. för ja, bättre vänner, det finns inte.

imorgon ska jag jobba och på kvällen är det afterski fest som gäller :D
ska vara några tjejer hemma hos mariah innan, vilket kommer bli super kul!
seen utgång och hålla tummarna för att alla håller sig någorlunda släta under fötterna.

på fredag ska Linnéa firas! ska bli väldigt kul :D ska ut till Ljungsbro på tjejmiddag och
senare ska vi ner till stan :) har utlovats ett jäkla röj, så det hoppas jag på!

och på lördag ska vi bowla på strandgatan :D ohhhhhhh vad kul :D

OCH ikväll blir det att bege sig till en uteservering, mysigt på HÖGnivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0