enkelt

Godmorgon!

vaknade tidigt idag, hade glömt att jag ställt klockan så den ringde som vanligt vid sju.
härligt när jag planerat att börja vid 12.40 :) efter ett par minuter kom mamma inspringandes
och berättade att jag var med i tidningen idag. sån jävla otur, det var det sista jag sa till
linnéa innan jag somnade igår.. att jag absolut inte ville. haha, jag har synts för mycket!
aja, det var skönt att jag vaknade tidigt så jag kunde sätta mig med buddhismen.

imorgon har jag körlektion, så då ringer klockan ännu tidigare. Mmmm

måste hoppa in i duschen nuu.
PUSS !

Kommentarer
Postat av: Linnet

HAHA, vad jag skrattade när jag såg dig i Corren.

Du är vacker! <3

2009-04-03 @ 14:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0