DU KAN VÄL SAKNA MIG IBLAND

jag som är "undersköterska" vet att om man haft ett virus en gång så blir man immun mot det för alltid. jag är så jävla trött på den förkylning som drabbar mig sjuttiosju gånger årligen och känner att jag snart måste genomlidit varenda jävla förkylningsvirus som vandrat omkring på den här jorden, och nu vill jag bli frisk!

gick upp till skolan imorse, vilket såhär i efterhand känns fruktansvärt meningslöst. hade idrott i två timmar och det kändes ungefär som om jag aldrig hade tränat kondition i hela mitt liv, var fruktansvärt anfådd och min puls slog så hårt att hela klassen kunde känna vibrationerna. efter en timma hade vi  redskap, vilket vi redan gjort tillräckligt många gånger, så istället för att göra som övriga klassen skulle vi göra nya mer komplicerade övningar. väldigt väldigt väldigt kul. ilandsproblem för emeli idag med, att hon aldrig lär sig..

efter det hade jag historialektion som jag mer eller mindre sov bort till följd av det hårda arbetet på morgonen. fick även reda på att eftermiddagslektionen var inställd så kilade hem och åt lunch med mamma istället för att äta järparna som serverades i skolan. det blev pommes med lövbiff, faavorit.

nu på eftermiddagen har jag sovit bort en timme, ska snart kolla igenom idrotten.

I just had to have it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0