come back and hold me

 mmm mums

skoldagen blev något kortare än jag räknat med : D hade prov som väntat på morgonen, gick bra för min grupp. men jag hatar att glida på andra.. meenmen, engångs företeelse ! sen hade jag egentligen håltimme, men istället flyttade vi upp historialektionen så vi hade den på förmiddagen, skulle se film -utan lärare =hemfärd. sen va etiken inställd på eftermiddagen så jag slutade 9.10 kan man säga : D

efter skolan gick jag till banken för tredje dagen i rad. ousch vad pensionärer det var där idag! var över 20 nummer till min tur, väldigt stressande situation, haha. sen köpte jag kycklingsallad från mokka. fyfan vad de är goda ! synd att halva studiebidraget hamnar där bara.

ikväll bär det av till skänninge : ) blir spännande att se hur majros bor.  grill och chill med henne, vickan och sebban : D åhåhåh. sen på min ledighet ska jag ta det lugnt & jobba på lördag (11.30-21.15). fick jobb nästa helg med, :)11-20.30. jobbiga tider, men det behövs om man säger så.

ska försöka plugga lite med. blir inget av det idag. wiie.

PUzZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0