april april


Emelie och jag i Dublin

min hjärna är död. nationella i svenska från 8.10-13.10
gick okej tror jag, men är svårt att säga i förväg.
efter provet gick vi och åt något misslyckat påskbord som
skolköket serverade, sen gick emelie och jag upp till
fyran och räknade matte i ett par timmar. ambitiösa!
efter det gick vi in till stan och satte oss i solen men varsin
smörgås och dricka. skönt! jag älskar solen!!!
sen gick vi vidare ett ljunkan för balträning : )

naaw, vad duktig jag varit idag.

jag har blivit lurad idag och jag ville bara strypa närmaste
person. som tur var kom "april april" i skaplig tid innan mitt
utbrott hade gått alltför långt. INTE OKEJ. haha

trippar runt i mina nya skor. känslan är väl lite tight.
byggarna hade tagit plankorna, så mina tankar på
att bygga en ramp krossades, damnit. haha.
aja, får väl försöka illustrera känslan.

PUSSSSpåmig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0