välkommen höst.

bortsett från morgonens incident har dagen flytit på rätt bra. var och tränade efter matten (som var ROLIG idag), hade svenska efter träningen och kände mig fruktansvärt opepp på det, men även den lektionen flöt på bra idag. så hade vi tvåtimmar etik & livsfrågor, det är faktiskt en rätt så kul kurs :) så dagen har gått bra !
nu när jag vart hemma har dagen enbart bestått av plugg, hade tänkt hinna till gymmet och köra ett medelpass med mina vänninor, men det hanns inte med tyvärr. får bli imorgon för min del istället antagligen!
 från och med lördag ska jag hjälpa mormor & morfar att vara hundvakt, eftersom hon åker till turkiet och roar sig! om det ändå kunde vart jag som fick åka igen, skulle va helt sjukt underbart!  Men jag blir iallafall ensam ett par dagar och jag tror det är bra att jag får öva mig lite. min absolut största fobi är ensamhet och det finns ingen värre känsla enligt mig. hoppas på att få massvis med besök av maja förståss :) hon ska hjälpa mig med maten! (?) haha . annars blir det svält i två veckor ;)
imorgon är det helg igen och jag tycker att det är helt sjukt hur fort veckorna går! skrämmande fort. men snart är det min artonårs dag! wohue, hahaha.

En gång kände jag doften av ett varmt och vackert hem
Jag har saknat det, föraktat det och saknat det igen
- jag kan fortfarande inte förstå att vi flyttat, och att jag aldrig mer får komma hem till tallboda. :o

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0